Friday, August 17, 2007

emil

Ma tot foiesc..locul meu e acolo unde arde lumea, apa sapa gauri in pereti, cintecul afecteaza ginduri nemiscate. simt prin tien tot ce misca...
16.06.2007


Vei sta inchis cu lacat in mine, pina ne vom recunoaste din nou. puterile. deja existente. impotente peste kilometri.
19.06.2007


Sint in locul plin de rotite zimtate, in tinele amplu si fast si electro...in mintea ta acvariana si in degetele tale.. Somnul meu nemiscat a inceput, dragul meu...
21.06.2007


Alerg dupa ciori carnivore si implor.1.cine sint doamnele si ce vor?! curg valuri de mov. a curs singe de ambele parti. te respir malign...te implor dragul meu...
26.06.2007

Ascunde-te-n redingota mea...musca mi ficatul...da-i pe pustii pe cei fara unghii...Sint in tine. si maninc din lebada de pe masa...si fsac ce vrei cu tine, dragul meu
26.06.2007

Buna dimineata, dragul meu, creatura recompusa, fluture nocturn si debil, in curidn am sa iti spun buna dimineata, impingindu mi fata in pieptul tau cu sertare.
13.07.2007





1 comment:

k. said...

I am chasing carnivorous crows.